nedeľa 24. júna 2012

Jeden veľký chaos

Asi ste si všimli, že trochu nestíham. Samozrejme to nie je preto, že sa flákam, no usilovne plánujem sťahovanie. Áno, normálne ozajstné sťahovanie, pri ktorom píšete na škatule "pozor krehké". Nechcem vás však zanedbávať, takže zhrniem do jedného článku, čo sa všetko v mojom knižnom živote deje.

Konečne som sa dostala z poštátnicovej fázy čítania kníh s jednoduchou vetnou stavbou, v ktorej som prečítala napríklad The Midsummer's Nightmare od Kody Keplinger. Túto knihu odporúčam do tašky na pláž. Príjemné letné čítanie, ktoré vás nebude veľmi mozgovo namáhať, avšak pokiaľ ste už od Kody niečo čítali, "midsummers" je jednou z jej najslabších kníh a popri ostatných pôsobí ako debut, hoci je už treťou Kodynou knihou.

Teraz sa nachádzam vo fáze čítania urban fantasy/paranormal romance. V snahe natrafiť na knihu aspoň z polovice tak dobrú ako je Fever séria od  K.M.Moning, som sa začítala do knihy The Shadow Reader od Sandy Williams
Ak sa začítate do tejto knihy, nájdete rýchly dej plný zvratov, podaný skvelým spôsobom. Kniha je "prudko čitateľná", no je v nej ešte cítiť autorkinu nevypísanosť. Čo však chýba v nedotiahnutom deji, vynahrádza svojim pisateľským talentom. Shadow Reader je tiež kniha, pri ktorej si super oddýchnete.

Ďalšou do zbierky je séria Mercedes Thompson od Patricie Briggs, ktorú ma DONÚTILI čítať všetci goodreads kamoši svojimi pochvalnými recenziami. A ešte Stormy, ktorá stále píska, aká je Mercy úžasná. Počúvajte, Stormy má pravdu, Mercy je úžasná!
Práve čítam 1. časť série Moon Called a keď som nenašla aspoň akú takú náhradu za Fever v Shadow Readerovi, Mercy mi to vynahradila.
Štýl Patricie Briggs je skvelý. Myslela som si doteraz, že nemám rada vlkolakov, no zistila som, že pokiaľ je kniha dobre napísaná, je mi naozaj jedno kde a ako sa odohráva a akého druhu sú hlavné postavy. Mimochodom, Mercy je kojot a ja si idem konečne vygoogliť, ako také zvieratko vlastne presne vyzerá.
O chvíľu neskôr: Kojot vyzerá ako taký malý vĺčik.

V piatok mi KONEČNE prišla Golden Lily od Richelle Mead, na ktorú sa teším už rok! Hneď ako dočítam Mercy, vrhám sa na túto (určite úžasnú a skvelú) knihu. Pretože milujem Bloodlines a nedokážem čakať už ani deň navyše! (som šialená?)


Čo sa stalo ďalej a je to veľmi dôležité:

Konečne sme sa dozvedeli, kto bude hrať Isabelle v Nástrojoch smrteľníkov. Pre tých, ktorí nevedia, bude to Jemima West. Ďalší pán na holenie bude Alec, Cassandra prezradila, že ho bude hrať tmavovlasý anglický herec, ktorého dobre poznáme. Lenže ja nepoznám žiadneho, takže neviem...Práve som čítala článok u Judit, ktorá písala, že sleduje Cassandru na twitteri 24/7 a čaká na meno tohto herca, takže sa spolieham na ňu, že aj ja ho budem mať z prvej ruky. Len ona o tom ešte nevie :D

Ďalšia info do súdka s chaosom je, že sa slovartbooklab chystá spustiť na facebooku akciu s tematickými týždňami. Každý týždeň bude venovaný jednej sérii, ktorá u vyšla v Slovarte. Strašne sa teším, pretože by to mohlo byť super!

Napokon najdôležitejšia info - keďže je dosť pravdepodobné, že vás budem v lete trošku zanedbávať (minimálne, kým sa presťahujem a vrátim sa z dovolenky, čo bude tak polka augusta), mám pre vás pripravenú súťaž o (podľa mňa) vážne dobré ceny. Chystám sa ju spustiť začiatkom leta, dúfam, že sa zapojíte.

Idem sa kúpať a vám prajem krásne leto.

3 komentáre:

  1. Jediný tmavovlasý anglický herec, ktorý mi napadá, je Nicholas Hoult či jak sa to volá :D Hral v Skins a X-Men: First Class... ale pochybujem, že by mal hrať Aleca práve on :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od Kody a Patricie si už musím niečo prečítať...xDD
    A The Golden Lily.<33 Kedy mi konečne príde?:(
    Jemina je fajn, na Aleca som tiež zvedavá. O.o Ale nie zas tak veľmi, ja už radšej neposudzujem, kým nevidím samotný film.xD
    Jé, súťaž, to vieš, že sa zapojím.xD

    OdpovedaťOdstrániť